zaterdag 8 november 2014

Na het Rijksmuseum

Afgelopen week zijn we naar het Rijksmuseum geweest. In plaats van met de auto hebben we de bus gepakt vanuit Alphen, heel ongebruikelijk voor ons. Met een uur stonden we op het Museumplein en bij het Rijksmuseum. Vernieuwd en de nieuwe Philipsvleugel net geopend met een expositie van foto's uit de eigen voorraad. We hebben ons goed vermaakt.
Na afloop nog even wat gedronken in het Cobra Café net achter het museum op het Museumplein. We zaten op het terras, dat overdekt was en afgesloten van de buitenlucht met plastic schermen en ramen. Straalkachels maakten het aangenaam, de buitentemperatuur was ca. 10 graden.


Door het plastic raam kijkend zag ik ineens een beeld, dat me boeide. Ik pakte mijn iPhone en maakt deze opname. In de opname zie je ook een reflectie in het raam. Thuis heb ik hem zwart-wit gemaakt.
Nu is het niet mijn stijl om onscherpe foto's te maken; het is een tijd helemaal in geweest dit soort foto's. Ik heb er niet zo veel mee, maar toch vond ik deze foto wel iets hebben.
Wat vind jij? Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze foto (hieronder kun je een reactie intypen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten