vrijdag 25 juli 2014

Nieuwe expositie in galerie Alphotoshop

Komende zaterdag vernieuw ik weer mijn expositie in de fotogalerie Alphotoshop in de Dreespassage 3 in Alphen. Deze keer een serie van acht foto's in zwart-wit van straatgezichten in Alphen. Het zijn mooie prints geworden met veel details in de grijstinten. Ingelijst in aluminium lijsten.
Daarnaast hangt er ook vanaf zaterdag een grote print van een duinlandschap. Deze print is gemaakt en opgehangen via het nieuwe Xpozer-systeem. Een mooie matte print op een soort kunststof doek. Daarachter zit een opspansysteem, waardoor het doek mooi strak zit, en dat buizensysteem gebruik je ook om het op te hangen, zodat het van de muur komt en voor de muur lijkt te zweven. Dit is de eerste keer dat ik het gebruik, en ik ben er heel enthousiast over voor aan onze muur thuis. De kosten vallen erg mee, en het systeem is herbruikbaar.
Kom kijken. Ik ben er elke zaterdag tussen 10 en 13.30 uur, maar ook de vrijdagavond en zaterdagmiddag zijn we open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten