zaterdag 5 januari 2013

Cursussen

Afgelopen week kreeg ik een aanmelding voor mijn cursus Bewust Fotograferen voor mensen, die wel eens meer met de camera willen doen dan afdrukken op de automatische stand. Willen experimenteren met eigen keuzes voor diafragma en sluitertijd, en zo meer creatieve foto's kunnen maken. Naar aanleiding daarvan vraag ik me af of er meer interesse is. Als iemand interesse heeft, stuur dan een email met als onderwerp Cursus Bewust Fotograferen. Meer informatie is te vinden op mijn website.

Aanstaande dinsdag start ik weer met de cursus Lightroom, die 4 dinsdagavonden duurt. De cursus is met 9 à 10 cursisten nu volgeboekt. Bij voldoende nieuwe belangstelling plan ik weer een nieuwe cursus. Voor meer informatie, zie mijn website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten