vrijdag 27 maart 2015

Portret

Afgelopen week kreeg ik het verzoek om foto's te maken van een tandheelkundig centrum tijdens de week van de Mondhygiëne. En ook van het team. Ik heb daar een aantal portretten gemaakt. Eén daarvan laat ik hier zien. De foto valt een beetje buiten de opdracht. Ik ben blij met deze foto en
niet alleen omdat ze zo'n mooie vrouw is. De foto straalt licht uit, en dat vond ik wel passen bij de opdracht. Ik streef er op het ogenblik naar om foto's met een lichte uitstraling te maken en bij deze foto vind ik dat dat aardig lukt. High key foto's heet dat. Ik merk wel, dat het effect verschilt afhankelijk van op welk apparaat of programma je de foto bekijkt. Lastig is dat.

Andere portretten staan in de galerie van mijn website


Geen opmerkingen:

Een reactie posten