zondag 6 april 2014

De molens van Kinderdijk

Donderdag 3 april was alweer een mooie dag. Op donderdag doen Dory en ik altijd iets samen. Deze keer besloten we de fiets op de auto te zetten en naar Krimpen aan de Lek te rijden. Met de fiets op de pont staken we de Lek over naar Kinderdijk. Miljoenen buitenlanders hebben zich al vergaapt aan het grote aantal molens, maar wij waren er nog nooit geweest. Na eerst een lunch op een terras te hebben genoten, fietsten we naar de molens. Ook een goede gelegenheid om verder te wennen aan mijn 16-35 mm lens; verder had ik geen andere lens bij me, dus ik had geen alternatief. Lekker een beetje heen en weer gefietst en gewandeld, de grote massa's uit bussen en cruise-boten kwam pas toen wij weer vertrokken.

1/750 sec bij f/8; ISO 200. Brandpuntsafstand 35 mm

Daarna langs de Lek gefietst en met een fietspont overgestoken naar Lekkerkerk; vandaar weer terug naar de auto. De dag werd afgerond met een tapas bij Proto in Alphen, waarna ik cursus moest geven. Voor verdere foto's, klik op deze link naar mijn fotoalbum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten