zaterdag 31 oktober 2015

De kerk en de Hemel

Het voordeel van fotograferen in je eigen omgeving is dat je gemakkelijk naar een plaats toe kan, als de omstandigheden zijn zoals je graag wilt. De plek waar deze foto is genomen, had ik twee weken ervoor als interessant ontdekt. Zicht op het westen, een leuke voorgrond met de vijver, een interessant midden met de kerk en de bomen, dus een mooie plek bij een mooie zonsondergang. En dan is het wachten op de goede gelegenheid. Afgelopen zondag leek het er op dat dat zou kunnen gaan gebeuren, dus ben ik er gauw naar toe gegaan. Camera op het statief, alle instellingen nalopen, en dan kijken wat er gebeurt. Af en toe een foto maken, en dan gebeurt het. De belichting is dan al gecheckt, en klaar ben je. Met een hoopvolle verwachting de volgende dag (meteen na het maken van de foto gingen we uit eten) de foto op de PC gezet en afgewerkt, en dat is het dan. Ik ben er blij mee, en ik heb heel veel reacties gekregen. (PS. Ik ben weer begonnen om foto's een titel te geven. De kerk en de hemel leek me toepasselijk voor deze foto.)

De Kerk en de Hemel. 1,6 sec bij f/13 en ISO 100, brandpuntsafstand 35 mm, iets bijgesneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten