donderdag 23 oktober 2014

Twee primeuren

Rond de tijd, dat we terugkwamen van onze reis naar de VS, beleefde ik twee primeuren.

Sinds een half jaar zet ik een selectie van mijn foto's te koop op werkaandemuur. Geïnteresseerden kunnen een foto selecteren, en bestellen op canvas of ingelijst of op aluminium en andere mogelijkheden in een formaat naar eigen keuze. Werkaandemuur handelt dan alles af, en de koper krijgt zijn product keurig thuis gestuurd. Voor de eerste keer is er nu een foto door iemand gekocht. Op canvas met afmetingen van 95 cm bij 65 cm voor €135. Mijn marge hoop ik binnenkort overgemaakt te krijgen. :-). De foto is genomen aan de Reeuwijkse Plassen aan het einde van de middag.

De tweede primeur betrof een aanvraag om foto's te bewerken, op te knappen. Een dienst die ik een maand geleden introduceerde. Ik kreeg twee foto's toegestuurd, die met een mobiele telefoon waren gemaakt. Ik heb ze opgeknapt en extra versies gemaakt met een andere uitsnede. De aanvrager (die me had gevonden door foto's bewerken te googelen, was erg enthousiast over de resultaten, en zou zeker nog een keer iets insturen. (de eerste vijf foto's zijn gratis). Leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten