zaterdag 22 maart 2014

Instaweatherpro: Leuke app voor de smartphone

Vorig jaar heb ik op mijn blogs een hele serie foto apps besproken (Google op "rob+ijsselstein foto app" en je zult ze terugvinden). Er zijn er inmiddels weer vele bijgekomen, en het is dus moeilijk bijhouden. Maar Instaweatherpro vind ik gemakkelijk en grappig. Je kunt een foto combineren met de informatie over je locatie en het weer op dat moment. Beetje bewerken en hij kan zo naar je Instagram of Facebook. Je kunt kiezen tussen meerdere manieren waarop de info op de foto wordt gezet. Simpel en leuk. Ooit heb ik het een keer gratis kunnen downloaden, ik weet niet hoeveel hij nu kost. Ik heb een iPhone, de app is ook verkrijgbaar voor Android. Afgelopen donderdag was het erg mooi weer, en dus er op uit en een terrasje uitproberen. En de app dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten